18 dec 2017

Drie verschillende kerstkaarten

 Deze kaarten had ik afgelopen zomer al op de camping zitten maken
maar ik kwam er niet toe ze op de blog te zetten.

De eerste een stempelkaart met doodle en aquarelverf.

 De tweede en derde een achtergrond van Distress inkt en
opgewerkt me pasta. Hier stencils en mallen voor gebruikt.

Ik vind kaarten meenemen op vakantie te maken niet zo'n goede optie
Je hebt nooit bij je wat je eigenlijk had willen gebruiken dus altijd te kort. 
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden.
Groetjes Janny

4 opmerkingen:

  1. Super cards Janny, a lovely variety of designs.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die 1e'dat is m'n favoriet! Leuke sneeuwman en mooie herten weer veel mooie variatie! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful set of cards Janny,Happy Christmas too ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Janny, the cards are very beautiful.
    I wish you a Merry Christmas. Have a nice and peaceful time.
    Hugs Carola

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny