26 dec 2017

Drie verschillende kaarten en afscheid als designer....

Dit was het dan, na ongeveer 180 kaarten, stop ik op eigen verzoek als vaste designer van de Stempelwinkel. Ik heb het met heel veel plezier gedaan maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan en ik wil ook weer andere dingen gaan doen. (zoals tekenen en schilderen) Natuurlijk blijf ik de stempels van de stempelwinkel gebruiken en zien jullie die terug in de kaarten ik op deze blog en facebook, samen met hopelijk vele andere creatieve projecten.

_*_*_*_*_
Nu de kaarten hieronder.
De achtergrond van deze kaart is gemaakt door
een papieren mal steeds te verplaatsen en met
distress inkt te werken. Daarna gestempeld in de achtergrond
en de tekstempel als laatste geplaatst.


Deze pastelkaart heb ik heel eenvoudig gehouden
Distress inkt en stempels in de achtergrond gebruikt.
Hier en daar een klein beetje glitter op de sneeuw om die wat
glans te geven.

Pluk de dag maar laat iets hangen voor morgen:
Een mooie spreuk voor 2018. Die mogelijkheid wens ik iedereen.
De kaart hieronde is een simpele cas- kaart geworden. 
Gestempeld met verschillende  kleuren inkt en ingeschilderd
met distress inkt.
  

Als laatste wens ik iedereen een prettige voortzetting van de kerst
en een gezond, leuk en creatief 2018

Groetjes en tot ziens.
Janny

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten. De eerste heel bijzonder door het kleurgebruik, de tweede en plaatje door de prachtige kleuren en de derde is prachtig en de tekst vind ik helemaal geweldig, Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten maak je. Heb me meteen als volger bij je aangemeld!
    groetjes, Caroline
    https://caroline-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous cards Janny, a lovely verse, pretty scene and beautiful flower.
    I hope you had a lovely Christmas.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 Mooie kaarten en lekker verschillend om je afscheid luister bij te zetten! Vooral het landschap vind ik super! Ongelooflijk hoe snel je zoveel kaarten voor je DT-werk hebt gemaakt! Natuurlijk blijf ik je hier gewoon volgen om geïnspireerd te worden door het moois.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful cards Janny! I wish you a happy new year.
    Greetings Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie mooie kaarten, Janny, waarvan de tweede mijn grote favoriet is, door de gekozen kleuren I.c.m. het of de stempel(s).
    Ik wens je veel creatief plezier het komende jaar met welk materiaal dan ook.
    Verras me maar, want ik geniet graag mee.
    Lieve groeten, Gery.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny