3 mei 2017

Twee kaarten, een voor bevrijdingsdag en Distress oxide gebruikt ...


De eerste kaart heb ik gemaakt met de komende bevrijdingsdag
in gedachten (5 Mei). Peace en Love. Dat hebben we nodig in de
wereld. Ik heb de kaart gedeeltelijk getekend en gedeeltelijk gestempeld.
Beide kaarten zijn voor De Stempelwinkel Designteam blog.
Daar kan je ook de stempels terugvinden.


De tweede kaart heb ik gemaakt als herinnering aan de lopende
 Je hebt nog tijd om mee te doen.
De kaart hieronder heeft een ondergrond van Distress oxide.
Ik heb de kleuren Broken china en Faded jeans gebruikt.

  
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden.
Ik kijk uit naar jullie berichtjes. Ik vind het altijd leuk
ze te lezen.
Groetjes Janny


 


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vlag heb je getekend (?) op de 1e kaart! Past prima met de mooie koestempel! En weer een mooie achtergrond voor je 2e kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny